Anna Westergren -

090130

2009-01-30 18:36:18
Hejhej! Har nyss ätit middag med mor och far. Innan det var jag på stan med Tessan och Bella. Vi fikade på Wayne's och shoppade lite. Hittade en ny tröja som jag tänker visa er lite senare, jag bara älskar stilen hur den sitter på kroppen!
Yes, nu är det äntligen helg, igen!
Som jag sa igår, veckorna bara rinner i väg. Så här var det verkligen inte för nåt år sedan, allt gick för sakta då.
Men vad är det som egentligen gör att det känns så, att det känns som om tiden går fortare när man har roligt och blir äldre?

Har inga speciella planer för kvällen, fast jag har en på sidan om men är inte helt säker om det blir något av.
Vill nog hellre sitta hemma idag, kolla på tv och gå ut i morgon när man har fått sovit ordentligt! Ska nog till affären snart för att köpa snacks m.m. Men innan det måste jag städa rummet. Ja, det verkar som om det är det ända jag gör här hemma, städar rummet. Men ni som känner mig väl vet att jag har svårt att hålla allt rent, men det tror jag att jag inte är ensam om?
Egentligen hatar jag när det är för perfekt, det måste få vara lite saker på golvet, på bordet och på sängen annars känns det inte som hemma. Jag trivs faktist ganska bra i den stökiga miljön!

Bye

Kommentarer
Postat av: bella

jag går gärna till wayne´s igen nästa gång vi är sugna på en chai latte! puss

2009-01-30 @ 23:17:43
Postat av: julia

så skönt med helg, enda jag lever för typ =)haha

2009-01-31 @ 00:53:16
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0