Anna Westergren -

Usch så kallt!

2009-02-13 21:12:10
Jag kom nyss innanför dörren efter att nästan ha sprunigt till affären för att hinna köpa Pringels innan det stängde. Min kväll hade varit som förstörd om jag inte fått köpa dessa chips! Jag typ förfrös fingrarna, men det var värt det!
Nu börjar dom vakna till liv igen. Ah det förklara jag ganska mycket att det är ruggit kallt ute just nu. Var bara ute i 10-15 min och jag är redan rödblommig om kinderna och näsan rinner. Usch, vad jag vill åka till nå varmare land, eller å andra sidan göra sverige till ett! Håller ni med om det?
ÅH, vad jag skulle trivas här då!

Blir hemmakväll idag, med onyttigheter och O.C !
Livet är just nu underbart, till och med på Fredag den 13! Otroligt!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Bea

aah okej, vad ska du göra på sportlovet då?

nej vi har inte sportlov här i USA....

2009-02-14 @ 05:43:13
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Halå anna :D Vad gör du nu i helgen ?

2009-02-14 @ 11:17:22
URL: http://linyjay.blogg.se/
Postat av: [email protected]

vill du göra nått ikväll? haha :D -saramodin

2009-02-14 @ 13:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0