Anna Westergren -

Lov, lov äntligen lov!

2009-02-20 17:08:25
 Hej på er! Allt bra med er? Ja, rubriken säger egentligen allt hur bra jag mår! Lov vafan! Klart att man är på toppen humör då! Fast jag kan ju glömma att ligga och slappa hela veckan ut, eftersom jag har prov v.10 som måste pluggas till. Det till viss del suger faktist. MEN på måndagen efter lovet drar jag och ett gäng från skolan ner till STHLM!! Snacka om en bra start på den nya veckan.

Slutade lite tidigare idag eftersom vi hade avslutningskonsert, som vi oftast brukar ha innan loven börjar.
Vi hade även tårtkalas efteråt för att fira segern i skol-dm i hockey. Ni skulle verkligen ha varit där, på matchen! Himla drag där och pojkarna var jätte duktiga!
Nu är jag i alla fall hemma och har nyss fikat och gosat lite med Allie. Hon blir jämt så kelig när hon har varit ensam hemma, glad dessutom. Lustig katt! 

Nu ska jag bara ta det lungt, kanske kolla på nå avsnitt av O.C eller bara sitta och läsa lite bloggar.
Vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

håller med dig fullständigt,sjuukt skönt med lov!

fast jag ska plugga till 3 prov..men jag överlever väll,haha..synd annars då. aja,hoppas du får ett asnajs lov! :)

2009-02-20 @ 17:15:50
URL: http://equipajedemano.blogg.se/
Postat av: moa

yyour shoe ;) du är utmanad

2009-02-20 @ 19:50:17
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0