Anna Westergren -

Ingen bloggdag idag

2009-02-06 23:24:59
Hej på er! Har ni haft det bra idag? Min dag har väl varit helt okej, förutom att vi slutar så sent på fredag så jag är jämt jätte trött efter skolan (kan nog förklaras varför jag inte bloggat tidigare idag).
Nu när det är fredag och helg kan man ju tror att man har ledigt, men i morgon är det öppethus på skolan och jag ska vara där mellan 10.00 och 14.00. Faaast jag får ju istället ledigt på måndagen, så det löser ju sig ändå.

Även om jag har sovmorgon i morgon så tänker jag lägga mig tidigt idag också. Mår fortfarande dåligt, så jag behöver mycket sömn. Resten av kvällen nu ska jag dricka te och läsa När jag hör din röst.
Det blir ett bra slut på en lång dag!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

Vad jobbigt att sluta sent just på fredagar.. :(

2009-02-07 @ 09:46:03
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0