Anna Westergren -

Helt slut

2009-02-25 19:46:42
Hejhej! Hemma igen, efter en hel dag med skidor. Jätte kul, eftersom det var så pass längesen jag åkte sist. Men ojoj vad trött man blir efteråt, det märks ganska tydligt hur dålig kondisen blir under vintern. Nä, jag lär nog träna upp den med lite jogging i sommar! Härligt i sommar värmen!

Jag är nog ganska desperat efter våren/sommaren nu, fast det är väl alla! I alla fall. Står ni också framför garderoben och testar vår/sommar outfits redan nu? Eller är jag helt ensam om det? Nä det kan jag väl knappast tro..
Det är sjukt jobbigt när man ser alla kläder som hänger där och som man vill så jätte gärna sätta på sig. Dessutom alla sommarskor!
Idag var det i alla fall plusgrader här och solen tittade fram, så det är väl ett gott tecken!


Kommentarer
Postat av: Narcisse

Jag längtar också efter våen/sommaren!!!

2009-02-25 @ 21:10:39
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0