Anna Westergren -

090227

2009-02-27 09:56:18
Hej alla glada! Själv är man på lite sämre humör, eftersom jag hade roliga planer för kvällen som nu inte kommer att bli av..
Tyvärr kommer det här förstöra hela min dag, så ni får ursäkta mig om min ilska kommer ut över bloggen. Jag vet bara inte vart jag ska få ur den känslan jag har just nu. Att skriva här är ju bra till en vis del, men jag vill inte dela med mig för mycket av mitt privatliv. Okej vi gör så här: Jag kan låtsas att jag är på ett strålande fredgashumör här på bloggen, så kan jag sura mig ett hörn när jag inte skriver.

Jag kan glatt berätta att vädret här är i alla fall strålande, så det smittar väl av sig en del. Kanske går ut en sväng för lite frisk luft! Måste verkligen se till att göra saker nu när det är så pass några dagar kvar av lovet.
Tummen ner säger jag till denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0