Anna Westergren -

090219

2009-02-19 19:08:26
Hej! Mår ni bra? Allt okej med mig förutom att det känns som om en förskyldning är påväg. Attans, nu när det snart är lov. Hoppas det bara en snabbis, trök att vara sjuk.
Jag tror att förskyldningen kan bero på sömnbrist, lägger mig alldeles för sent och vaknar ovanligt tidigt för att hinna fixa mig till skolan. Men har man läxor så har man, och inte får jag sova ut idag heller utan måste skriva klart NO-arbete. Tur så är det inte allt för mycket jobb kvar!
Men innan jag börjar plugga tänkte jag, Bella och Tessan åka ner till stan och ta en kvälls fika, tråkigt att inte Moa följer med. Vi som tänkte ha en liten samling igen alla 4 efter att Bella varit borta i Spanien i en vecka..

Har nyss duschat så jag håller på att blåsa håret just nu (springer mellan hårtorken och datorn), sen tar jag halvbussen ner. Är väldigt sugen på något varmt att dricka, eftersom det är så hemskt kallt ute idag. Jävla vinter!

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Hoppas du slipper att bli sjuk! det är inte det minsta roligt men bara lite skönt att vara hemma men långtråkigt i längden men det säger ju sig själv för vem vill vara sjuk?! inte jag iallafall:)

2009-02-19 @ 20:07:22
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0