Anna Westergren -

090202

2009-02-02 18:51:33
Hej på er! Dagen har gott otroligt fort även fast jag känner mig super seg själv. Mår inte så bra, halsen kånglar och huvudet snurrar. Vill inte bli sjuk! Viktigt prov i morgon, så jag får se till att krya på mig under natten.
Eftersom jag inte hängt med så mycket idag har jag inte heller så mycket att berätta om, tyvärr. Får bli en dålig uppdaterings dag i dag. Ska nog ägna resten av kvällen till att dricka te och kanske kolla på O.C. Får dessutom tvinga mig i säng tidigt, jag hatar att sova innan 00.00. Visst kan jag gå och lägga mig i sängen innan men då måste jag ha något att läsa eller skriva. Har egentligen ingen vettig förklaring till varför jag somnar så sent.

Solen syntes för första gången idag efter nån vecka. Riktigt fin dag fast hemskt kall!
Känns lite som om Gävle håller på att bli som Forks, grått och tråkigt. När jag menar tråkigt är det bara vädret, vem vet kanske lever det en vampyr mitt i bland oss. Så det är väl knappast tråkigt med att ha en överbeskyddande vampyr vid sin sida. Då skulle livet ha en betydelse, det skulle hända mer saker då. Bella Swan har turen, själv lever jag inte för så mycket. Känns bara som om tiden går och går utan någon betydelse.

Man blir deppig när man är sjuk. Usch! Så i stället för att sitta här och skriva ner allt negativt ska jag ta mig en kopp te.
Puss

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Hoppas du blir bätttre:)

2009-02-02 @ 19:42:11
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: o l i v i a

Åh, hoppas vampyren bland oss i Gävle är en riktig snygging då ;)

2009-02-02 @ 21:27:56
URL: http://oliviamoi.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

jaa.. synd att de la ner serien bara :/



go natt :)

2009-02-02 @ 21:33:39
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Sara

OC är så grymt! Synd att de slutade gå :(

2009-02-02 @ 21:45:40
URL: http://www.sazdarling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0