Anna Westergren -

090201

2009-02-01 14:41:20
Hejhej! En ny månad, Februari, det betyder ett steg närmre sommaren, ja i alla fall våren! Nästa månad ska det räcknas som första vårmånaden, få bara hoppas att solen kommer fram och lägger sig på snön så att den smällter till dess.

Gårdagens kväll såg oplanerad ut till en början tills Bellan och Tessan kom förbi. Vi var här ungefär en timme och tog lite kort innan vi stack ut med min store bror och körde lite bil. Vi åkte in till stan då han skulle äta, sedan fastnade vi där inne så vi bestämde oss för att cruisa runt lite bland alla dyngfulla männsikor. Det är otroligt roligt att kolla på alla när dom gör bort sig, vissa ser helt störda ut! Ett gott skratt kvällen ut!
När vi väl kommit hem till byn tog vi en kvälls promenad för att få lite frisk luft! Jag som blivit åksjuk av Johans (bror) galna ride under kvällen fick jätte ont i huvudet så vi bestämde oss för att säga godnatt och gå hem till oss själva.
Kastade mig i sängen direkt och somnade på en minut.

Idag är jag riktigt utvilad även om jag vaknade vid 09.00 idag, så jag ska nog baka lite. Pappa frågade nämligen efter mina syltkakor som jag gjorde nu för att bra tag sedan. Får se om jag har alla ingridienser här hemma.
Annars blir det plugg!

Slarviga jag som inte lagt ut bilderna på tröjan jag köpte i fredags, tänkte göra det igårkväll men hann inte eftersom Bella och Tessan kom. Så nu alldeles snart ska jag lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0