Anna Westergren -

Uppdatering från vasabiblioteket

2009-12-22 09:07:35
Upptäckte att jag somnat om imorse och fick panik att jag inte skulle hinna med bussen. Pappa rädda mig med bilen och stressat åkte vi iväg till skolan. När klockan var 08.20 förstod jag att vi måste ha haft sovmorgon, när det bara var stackars jag som stod där i korridoren. Sånt gör ens morgonhumör ännu bättre..
Återigen, en bra start på dagen!
Sitter här i skolan en timme innan samling (drygt halvtimme nu), har försökt komma någon vart med en super seg dator innan detta. Inloggningen tog en halvtimme, så jag gav upp..

Även om jag haft en mindre bra morgon får jag se det positiva med den här dagen.
Sista skoldagen för detta år!
Ett lång, härligt lov väntar med fint umgänge och mycket shopping! Mellandagsrea ♥

Dags för mig att dra vidare! 
Hoppas ni haft en bättre start på dagen, vi hörs och syns. 
Pussar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0