Anna Westergren -

Undergång

2009-12-08 22:23:23

Mitt finfina tisdags program har tagit en paus, och börjar igen till VÅREN!!
Vad finns det då att göra dessa kvällar klockan nio? Längtar innerligt!

Har pluggat med en samhälls undersökning sen jag kom hem från skolan, och det kunde inte har varit tråkigare..
Inte mycket kvar nu, och har nästan hela morgondagen på mig att skriva det sista då jag i princip är ledig. Först lite eng på morgonen (om nu Ingvar är där..) ah, det visar sig!
Nu blir det lite eng-uppgifter som ska in, sedan ska jag försöka komma i säng innan 00.00 slaget. ♥


Kommentarer
Postat av: o l i v i a

Den där bilden gör inte Eva Longoria rättvisa tycker jag :P

2009-12-20 @ 19:50:22
URL: http://alltomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0