Anna Westergren -

O.C och Coca cola vanilla

2009-12-30 17:28:39

Dagen började med några ärenden med mamma, nyårsfix och gottgott inför kvällen!
Efter det fastnade jag framför datorn med ett par härliga O.C avsnitt. Underbart nu när man glömt bort det mesta efter ett år, och kan se säsongerna från början. Dagarna har varit dom detsamma sen julen, ganska lata, sega men fått tid till att fynda! Laddar nu batterierna inför nyårsfirandet imorgon.

Just nu sitter jag med en kall Coca cola vanilj och surar över att minneskortet till min kamera är borta.. 
Nu när jag köpt mig en ny kamera kanske det är dags att skaffa sig ett nytt, eget, TOMT minneskort där jag kan ha mina EGNA bilder samlade. Inte för att vi delar ett och samma minne, men dessa två korten flyger lite fram och tillbaka när man har tre kameror. Inget som ni bryr er om precis..

Vi lämnar det.

Vad som väntas nu är middag och kvällen fram över ser nog ganska lugn ut. Älskar tiden här vid julen och nyår, tvtablån har så mycket fint att bjuda på! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Håller med om att det är modigt. Men sorgligt vet jag inte. Det är ju ändå ett val man gör själv, man vet ju att man inte har någon att prata med. Jag tycker det är modigt just för att man väljer bort det! :)

2009-12-30 @ 19:41:34
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0