Anna Westergren -

Mys, mys, mys.

2009-12-21 17:10:50
Äntligen är årets skolgång över! Även om vi har en sista julsamling i morgon så ser jag denna som den sista dagen. Allt pluggande är över och de tre veckor långa lovet har börjat, underbart!
Dessutom så är jag i princip helt klar med alla julklappar, har en liten sak kvar, vilket är en riktigt lättnad. Nu är det bara väntan med en massa julmys, varma filtar och drycker, trycka julgodis tills man har ont i mage och tänder. Julen ♥

Ah, jag är glad jag! Sitter nu här med en varm kopp choklad och tinar upp efter den iskalla turen på stan jag nyss varit på. Ska byta om till myskläder och förbereda kvällen som innehåller pepparkaksbak, julklappsfix och ta in granen.
Shit, vad mysig jag är idag!

Aja vi hörs, ha det mysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0