Anna Westergren -

God Jul!

2009-12-24 14:26:11
Det är julafton och det är inte meningen att man ska vara sur på den här dagen, men jag kan inte låta bli att bli lite förbannad på min kamera..
Jag har tagit jätte mycket kort på allt julfix här i huset, inklusive mig som är lite extra julfin. Men nej. Inte ska det fungera. Jag förstår inte vad felet är heller..
Mellandags rea nu snart, så då blir det till att köpa nytt! Måste,vill och behöver en ny fungerade kamera!

Nu snart kommer resten av den lilla släkt jag har och klockan visar snart 15.00 vilket betyder Kalle Anka med glögg och julgodis!

I yngre dar brukar denna dag vara i evigheter, timmar kändes som dygn. Men nu flyger tiden bara iväg, precis som allt annat. Vart tog år 2009 vägen?
Usch, vad hemskt det känns att bli äldre. Sant som det är sagt så går tiden mycket fortare när man blir äldre. Men detta år var bra konstigt, och jag längtar massor tills det nya börjar! För visst det har hänt mycket bra och dåligt men eftersom det gick så fort fanns det inte riktigt något att komma ihåg.
2010 kommer bli något alldeles speciellt!

Jahapp, nu kom man in på en årsresume, jag kommer ta en mer grundlig lite senare.
Förlåt för den bildsnåla bloggen som är just förtillfället, men ändring är påväg! 

Ha en fin Julafton! 
GOD JUL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0