Anna Westergren -

Bra start på dagen...

2009-12-18 10:06:34
Har varit hemma i en vecka nu och försökt krya på mig, vilket jag lycktas lite med, men känner mig fortfarande lika seg..
Att vara så här pass förkyld så nära julen känns lite surt, vill vara frisk och pigg!


Eftersom jag missat en hel skolvecka tänkte jag för att inte få allt för dåligt samvete ta mig till skolan idag. Har inte så krävande lektioner så det blir nog inga problem.
Kände mig så duktig när jag steg upp imorse för att ta tag i skoldagen, men när jag väl kommit till skolan får jag reda på att vi har sovmorgon till 11.15..
Inte sån bra start på dagen precis, när man får ge ut sig i -18 grader helt i onödan.

Men jag ska inte klaga allt för mycket, för shit vilket fint väder det är ute idag!
Klarblå himmel, solen är framme och lätta, stora snöflingor faller från skyn (förstår inte vart de kommer ifrån då det knappt är några moln framme?) Men kallt, riktigt kallt!
Skulle så gärna vilja lägga upp en bild på hur fint det är utanför fönstret, men tråkigt nog tar antingen min pappa eller min bror ifrån mig min kamera, använder den och lägger den sedan på ett helt ohittbar (kan man säga så?) ställe.

Nu har ni fått en lite uppdatering från mig i alla fall.
Vi hörs igen när tiden och lusten finns! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0