Anna Westergren -

Spänningshuvudvärk

2009-08-13 00:06:35
Go' Kväll you all !

Sitter här med spänningshuvudvärk, precis som rubriken lyder, och det har jag endast min tandställning att tackar för. Tack! Nej jag är inte så tacksam över det faktist, men egentligen så kommer den ganska så passande. Håller ju på att vända på dygnet och det börjar bli dags att lägga sig, just för att det trycker riktigt rejält vid ögonen. Ajaj, orkar inte hålla dom öppna.
Sen en till sak som är positvit med att det spänner, ett tecken på att tänderna faktist rör på sig. Att det för en gång skull händer något! Men huvudvärk vill ju ingen ha, och tur nog finns Ibumetin som hjälper emot smärtan.
Vet att de flesta tänker att " Anna, använd Iprem istället! Superduper bäst! " Men i mitt fall så är det Ibumetin tabletten som är superduper bäst. Iprem biter helt enkelt inte på mig och mina syntomer. 

Innan jag får vila mitt huvud så har jag lite saker jag måste göra.
Bland annat jaga mygg som kommit in i mitt rum, sen har jag fått ett uppdrag utav Tessan att fixa hennes bloggdesign.
Så ja, ska börja små pilla med den ett tag!

I bakrunden spelas en inte så ny låt, men en nyupptäckt låt så att säga.


Finare än finast!

Go' Natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0