Anna Westergren -

Första skoldagen

2009-08-24 14:43:49
Hejhej!

Nu är jag hemma igen, från min första skoldag och från stan. Dock så åkte jag ganska så snabbt hem eftersom det var meningen att jag skulle fixa mitt bankomatkort, men jag hade helt glömt bort att ta med passet så det får bli imorgon istället. Tillbaka till skolsnackat...
 Mötte alltså min nya klass idag vilket i stort sätt verkar vara en helt okej grupp. Kan nog inte bedöma helt nu efter första dagen, men det kändes bra i alla fall. Hade några jag var bekanta med sen tidigare som gick där, så helt ensam var jag inte. Dock så är oftast första dagen väldig spend och man har svårt att veta hur personerna man mötter riktigt är som person, men folk lär väl bli mer öppna ju mer tidn går.

Hur mycket jag än trivdes där i klassen så kommer jag bara gå med dom i ett år, lite tråkigt eftersom det verkar vara ett fint gäng. Hoppas dom 94.or jag ska gå med är lika trevliga..

Förkyldningen har inte blivit bättre. uuuhw. Hostar jag gör fortfarande och huvudet dunkar och känns tungt. Så jag ska nog bara vila här hemma, hoppas på att det är bättre imorgon även om jag bara skulle vilja hoppa över morgon dan.
Vill gärna slippa alla dessa "lära-känna-varandra lekar", istället bara börja med alla ämnen. Aja överlever nog dagen i morgon i alla fall.

Vi hörs sen! Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: statte

hahaha "lära-känna-varandra-lekar", hemskt bara pinsamtdåligt och onödigt

2009-08-24 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0