Anna Westergren -

Dagens

2009-08-25 20:17:06
Dagens väder: Soligt och otroligt varmt.
Dagens humör: Glader
Dagens händelse: Kom till banken, trodde att jag äntligen skulle få mitt bankomatkort fixat. Men upptäckta ett mitt pass (som jag kom ihåg idag att ta med) hade gått ut, att det inte var giltigt längre..
Dagens planer: Krya mig framför tv, och bara vila ut tills imorgon.
Dagens mat: Pancakes
Dagens kläder: Jeans, linne, kofta och converse
Dagens smink: Rouge, ögonskugga och mascara
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens bästa: Trevlig dag i skolan, pappa ♥
Dagens sämsta: Hostan
Dagens låt: Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fin blogg (:



dagens fråga om "sommaren -09" finns nu att svara på :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/dagens-fraga.html#comment

2009-08-25 @ 21:23:45
Postat av: saramodin

alltså lars nya? dagens låt? :o

det låter ju inte som han ju, det är inte lars låtar. inte samma ljuvliga stuk på låtarna :(

2009-08-25 @ 23:40:30
Postat av: Anonym

hejsan jadå den var helt okej, städade mitt rum och lite sådant, vad ska du göra då? Tappat rösten har jag faktiskt sluppit

2009-08-26 @ 13:40:27
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0