Anna Westergren -

Då var det fixat

2009-08-31 17:20:25

Hej igen!

Nu är jag hemma igen, lång dag men som ändå gick väldigt fort! det är mest rasterna som tar upp tid, just nu känns det bara onödigt att ha 45 min rast innan en lektion, man sitter ändå bara och väntar. Men jag kan förstå att det kommer bli en användbar tid lite senare in på terminen då man kanske har läxor att göra.
I morgon väntar en ännu längre dag, slutar 17.00, dock är det lite undan tag för mig som först har sovmorgon till 10 och sedan en håltimme på drygt 2 ½ timme. Men att få sluta tidigare hade såklart varit det bästa..

Nog om skolsnack, nu har jag äntligen fixat medicin till min hals. Kände mig jätte sjuk när mamma visade mig vad hon fått av doktorn. En himla massa tabletter jag ska ta flera gånger om dagen, och även hostmedicin som jag ska dricka. Det flesta mediciner man dricker brukar ju oftast smaka förjävligt, i mitt fall skulle jag gärna kunna ta en omgång till! Fixade en med lakritssmak, underbart för mig som älskar det! En mardröm för en del, men som man brukar säga antingen så älskar eller så hatar man det, finns oftast inget där i mellan!                                  

Nu ska jag lugna min hungriga mage med lite vaniljyoghurt och mackor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0