Anna Westergren -

090830

2009-08-30 13:04:57

Hej allihopa!
Går kvällen blev ganska sen hemma hos Tessan, så jag vaknade inte förän 11 idag. Hatar att sova så länge, men det är såklart mycket viktigt med sömn när man är sjuk. Förkyldningen har hållt i nog för länge nu, så idag har jag bokat tid hos doktorn så att dom kan kolla till halsen. Ska säkert få ta såna där tester när man tar ner topps i halsen, usch bara obehagligt! Men då får jag i alla fall reda på om jag behöver nå medicin eller inte.

Har nu på morgonen bara tagit det lugnt, ätit frukost och kikat på film. Vädret idag är inge vidare heller så det blir nog att kolla på film dagen ut. Måste dock göra mellanrum till eng-läxan. 

Kan också berätta innan jag går att jag drömde om USA i natt, att jag äntligen åkte över till min värdfamilj. 
Ett tydligt tecken på att jag har USA-resan alldeles för mycket på hjärnan!  Dock var det inte alls som jag hade tänkt mig, men ni vet det flesta drömmar är ju oftast väldigt surrealistiska, så det innehöll mycket knasigheter! 
Fy fan, rent ut sakt, vad jag längtar! 

♥ 


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

ska du åka till usa eller har du varit? :)

2009-08-30 @ 13:38:48
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Natasha

Hej, jag säljer en massa saker på min blogg bland annat;



♥två rosa mjukisdressar. (mörkrosa&ljusrosa)

♥tre adidas koftor

♥en klänning

♥en massa edhardy kläder.

♥en dior keps

♥en klänning

♥en rasta tröja



in&buda om det är någonting ni är intresserade av. pusspuss

- Kläderna finns under denna länk http://latimbella.blogg.se/category/saljes.html

2009-08-30 @ 18:04:12
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0