Anna Westergren -

090826

2009-08-26 20:01:11
Hej !

Ni får ursäkta mig för dagens dåliga uppdatering, men jag har inte haft tid till datorn förän nu.
I morse när jag vaknade hade jag jätte bråttom för att hinna med bussen, så det förklarar att det inte blev något morgon inlägg. Sedan så fort jag hade kommit hem från skolan var jag tvungen att skynda mig till stallet, hade nästan ingen tid för att äta. Så ja, ni kan ju förstå hur stressigt det har varit för mig idag. Stress och förklydning går nog inte så bra ihop heller, så hostan ligger fortfarande kvar i min hals och irriterar.

Vet inte hur länge jag varit sjuk nu, men det är väl upp i en vecka nu skulle jag tro. Det konstiga är att jag inte vet vart ifrån jag blivit smittad? Men nu har jag i alla fall laddat upp med Fishermans Friends, riktiga vänner man kan lita på när det gäller en bråkig hals.

Övrigt, så har skolan varit jätte bra idag! Vart väldigt trött i mot slutet, men man har väl inte hunnit kommit in i rutinen än?
Kan i alla fall glädjas detta år med att jag har överskåp, känns underbart!
Blir inte så mycket mer bloggning idag, är helt slut och behöver bara få vila ut i soffan, mysa med en film.
Skriver nog ett godnatt inlägg lite senare! Pussar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0