Anna Westergren -

090824

2009-08-24 07:33:09
Godmorgon bloggen!

Då var dagen här, skolan börjar och äntligen är jag inne på gymnasie- tiden. Vad man har pinat sig genom nian, ja menar alla som gått i nian vet hur dryga 7.orna kunde vara (inget illa menat), men de flesta som gick på min skola sprang fortfarande runt omkring och lekte, speciellt i korriorerna vilket är himla jobbigt.
I alla fall, så känner jag mig inte alls nerövs över det här, mer exalterad över att något nytt börjar! Visst kommer jag bli skoltrött mot slutet, men nu ibörjar kommer det ju kännas som när man började i 7.an. Allt var så stort och häftigt. Haha.

Nu sitter jag här i alla fall med frukost framdukat. Mackor och te.
Halsen är fortfarande dålig så jag hoppas tet fungerar, har nämligen hostat hela natten, vaknat av att jag hostar. Inte det minsta roligt. Men nu har jag laddat med halstabletter också så jag inte skämmer ut mig i aulan med en redig host attack.
Nä nu ska jag fixa mig klar. Vi hörs nån gång efter lunch då skolan först slutar vid 12 sedan ska jag vidare till banken för att aktivera mitt nya kort, eftersom mitt gamla blev stulet tillsammans med min plånbok i våras.

Later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0