Anna Westergren -

090823

2009-08-23 09:40:12
Godmorgon Godmorgon!

Hoppas allt är bra med er? Själv så har inte hostan gett sig än och hela min hals är öm, svider, kliar..
Tur att jag idag ska ha en riktig "relaxing-dag", bara sköta om mig själv. Vi får helt enkelt se resultatet imorgon.

Sista dagen på sommarlovet, och imorgon börjar en ny vecka, och en hel ny skol termin med helt nya erfarenheter.
Kom ihåg när man var yngre, skulle kanske börja i 2.an - 3.an och man var så himla närvös över skolstarten. Men skulle ha allt perfekt med böcker med små figurer på och pennor och glada färger. Glöm inte ryggsäcken, hemskt viktig att man hade sin favorit tecknade figur på, haha.
Visst är det viktigt med rätt utrustning även nu, men det är inget man häktar sig över. Har mina planer att köpa en "10-ämnes-block" och en ny almanacka för att hålla reda på saker, mer behövs inte kanske lite pennor också men vi får ju säkert reda på senare vad för skoltillbehör vi behöver.

Ska fixa lite frukost nu, speciellt te, måste få ordning på halsen min.


Kommentarer
Postat av: FEBB

åh vi får krya på oss tsm anna gumman :D!

2009-08-23 @ 11:38:04
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0