Anna Westergren -

090819

2009-08-19 11:58:22
Godmorgon allihopa!

Trodde aldrig att jag skulle somna igår natt! Bror min som har rummet precis brevid mig höll mig vaken med hög trance musik som senare gick över till rösterna från family guy. Försökte verkligen koncentrera på att somna, men det hjälpte ju inte. Så jag slappnade av helt istället, vilket gav resultat.
Hemskt när man verkligen vill sova för man är så himla trött, men så ska det såklart finnas något jävligt som sak störa. Den här gången var det musik som sakt, men annars brukar det vara nån envis mygg som surrar vid örat. Jobbigt!

Men nu är i alla fall det över och jag har en solig dag ett se fram emot. Ska nog lägga mig ute och bättre på brännan nu innan skolan början.
Dessutom börjar ridningen idag, vilket jag är jätte glad över. Har saknat det hemskt mycket!
Får börja använda mina nya "nice as" ridbyxor, haha!

Nu ska jag fixa lite mat, sen gå ut på baksidan och mysa i solen.
Vi hörs senare! Pussar ♥

Glöm inte bort att rösta på mig i Veckans Blogg, om du tycker jag är en värdig vinnare.
Direkt länk
HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0