Anna Westergren -

090818

2009-08-18 11:21:12
Godmorgon bloggen!

Jag känner mig piggare och friskare än någonsin, och bara för att jag sa det nu så skulle det inte förvåna mig att den bråkiga halsen kommer tillbaka under dagen. Får hoppas att det inte blir så helt enkelt!
Vill må bra den sista veckan innan skolan, så man kan hitta på så mycket som möjligt. Har en del saker på schemat den här veckan, men det är inte helt säker. Förmodligen kommer det bli en "Mor och Dotter" dag, mer vet jag inte.

Apropå skolan, så vet jag en hel del som börjad redan idag. Egentligen kan jag inte sitta och skratta åt dom, säga saker som " åh lyxiga jag börjar nästa vecka! ", för egentligen sitter jag bara och väntar på att det ska börja. Speciellt såna såna här dagar då det regnar, men vill bara få något gjort och inte bara sitta inne hela dagen.
Tror ändå att skolan kommer vara hyfsad lugn dom 2 första veckorna, blir säkert massa övningar för att man ska lära känna sina nya klasskamrater.
Ser faktist fram emot att få träffa lite nytt folk!

Nog pratat! Svälter nästan här, så jag känner att det är dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag går också på Vasa och trodde också att det bara skulle vara massa roliga övningar dom 2 första veckorna, men vi gjorde bara det i 2 dagar och sen började vi enligt schemat :D Haha, fast nu börjar vi ju på en måndag så då kanske ni får hela veckan på att lära känna varandra :)

2009-08-18 @ 14:25:28
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0