Anna Westergren -

090817

2009-08-17 12:03:27
Vill inte säga godmorgon nu, men är illa tvungen till det..
Vaknade faktist för nån halv timme sen, och jag som la mig i hyfast tid för att komma upp tidigt. Men nja, ser inte så ut va.
Usch hatar verkligen att sova så här länge, och då menar jag att jag sover bort hela dagen vilket är helt onödigt. Speciellt nu när det bara återstår en vecka kvar av sommarlovet! Men att få sova är ju bara skönt, vilket jag verkligen fick göra nu i nästan 12 timmar.
Kan faktist tacka mig själv som sov vidare, eftersom jag kände mig dålig igår och idag mår jag helt okej!

Dagens planer är att åka med mamma ut till valbo köpcentrum för att köpa hem lite ny ridutrusting till mig. En snäll mamma som fått sin lön bjuder, vilket jag inte det minsta alls gillar. Ridkläder m.m är väldigt dyrt och jag vill absolut inte känna mig bortskämd..
Men hon insisterade! Får gott göra henne någon gång ♥

Nu ska jag få i mig lite frukost innan vi drar iväg. Ha det bra så länge!
Pussar.

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

ha en bra dag !

2009-08-17 @ 12:13:48
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: charlina och elisabeth

sv: ja visst är dom !

2009-08-17 @ 12:27:28
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0