Anna Westergren -

090814

2009-08-14 13:07:51

Hey guys!

Vaknade som vanligt idag utav solen som bländade mig rakt i ansiktet. Men får lov att tacka den, annars hade jag väl sovit bort dagen.
Hur så helst, det är varmt och soligt idag och jag har lust att hitta på något. Dock har jag inga planer, men jag blir lite sugen på att ta mig ner till staden och kolla på lite skolsaker som kommer bli nödvändigt framöver.
Vet att det finns sånt här superduper block där man kan skriva ner saker från 10 olika ämnen. Hur händigt är inte det?
Mycket bättre än att köpa sig 10 enskilda block som bara tar plats i skåpet. Perfekt!
 
Men är man pank som mig så är det ett måste att sitta och fundera ut vad man verkligen behöver, vad jag verkligen kan köpa. Har nog aldrig någonsin varit så snål som jag varit den senaste månaden. 
Och då återstår det också en månad kvar tills jag får mitt studiebidrag. Snälla låt det gå fort!
 


Kommentarer
Postat av: statte

Det finns 10 ämnes block nere på nian !

2009-08-14 @ 14:56:52
Postat av: Linda Q

Hoppas du haft en bra dag =)



Nu finns det en tävling uppe i bloggen där du kan vinna smink, passa på att delta du med ;)

2009-08-14 @ 17:20:12
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0