Anna Westergren -

090812

2009-08-12 17:03:25
Hejhej!

Är lite slapp med uppdatering, ahw får bättre mig.

Har i alla fall idag varit en sväng på stan med Tessan. Längsen jag träffade vännen så det var verkligen på tiden att vi träffades över en fika. Satt där med kaffe och mango-smoothie och snackade på, en fin eftermiddag helt enkelt.
Innan det var jag duktig och städa rummet mitt, nu kan man gå här utan att behöva lyfta på bena. Brukar alltid säga till mamma när hon ber mig ett städa att jag trivs när det är lite stökigt, och visst det gör jag men ändå. Det är bra härligt med ett fräsht och rent rum.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar här i huset. Inte för att jag här speciellt hungrig, har liksom tryckt i mig en bra bit äppelpaj ! Men men, måste börja komma in i rutinerna nu innan skolan och detta är middagstiden!
Vi hörs nog lite senare, möjligtvis kommer dagens outfit upp.
Pussar♥

Veckans blogg: linnebjorn.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0