Anna Westergren -

090810

2009-08-10 10:10:01
Godmorgon!

Ursäkta mig för gårdagens dåliga uppdatering. Men jag åkte tidigt här ifrån iväg till min stuga där jag stannade till sent in på kvällen, så jag var alldeles för trött för att skriva när jag hade kommit hem.
Men idag ska jag hålla igång lite iaf!

Min dag ser ut som följande:
Om drygt två timmar har jag ett väldigt onödigt tandläkarbesök, anser jag. Men det visar väl sig.
Innan det ska jag försöka slappna av en stund och läsa lite, äta frukost dessutom.
På eftermiddagen så kommer några från släkten över på namnsdags - fika. Grattis pappa och bror på lars-dagen!
Sen tog det stop, inga fler planer. Men förhoppningsvis kommer det upp något ikväll!

Men som sakt, nu ska jag mys till med frukost och bok innan jag far iväg till tandläkarn!
Vi hörs! Pussar ♥

Veckans blogg: linneabjorn.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0