Anna Westergren -

090804

2009-08-04 12:48:12
God morgon!

Även om jag har nästan sovit i hela 12 timmar inatt, så känner jag mig fortfarande inte utvilad. Jag tror allt beror på dom drömmar jag haft de senaste dagarna. Själva drömmen är inte läskig utan mer helt underbar, det är bara det att när man vaknar upp så vet jag att det lär aldrig hända.
Varje kväll har drömmen en ny handling men med samma tema. Jag drömmar saker som är väldigt personliga och saker som jag vill ska hända i verkligeheten. Det handlar om allt runt omkring mig, vänner, familj, om mig själv m.m.
Det är riktigt ansträngande, blir helt matt utav det.

När jag vaknade hade jag hoppats på lite sol, som kanske kunde uppmuntra mig lite under dagen. Men himlen var täckt av gråa moln. Så jag tänkte att jag lika gärna kunde ligga kvar i sängen, resten utav dagen. Men efter en dryg halvtimme så började rummet bli riktigt varmt och ljus strömmade in.
Lite piggare klev jag ur sängen.
Så ja, det blir till att ligga ute i solen och förmodligen läsa några kapitel ur Ljudet av ditt hjärta.

Får se om jag bloggar senare, det är inte precis en sån dag idag. Men som sakt, vi får se!
Ha det bra, Pussar.

Kommentarer
Postat av: Isabel / Svar

Gud vad mysigt med sol !

2009-08-04 @ 16:33:30
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0