Anna Westergren -

Påskmat, Påskdessert och Påskgodis

2009-04-11 18:07:14
Ja allt på en och samma gång! Och ni kan ju förstå hur jag mår just nu, och då återstår efterrätten fortfarande! Jag tror knappast att jag är ensam om att må så här idag. Det är ju rena ramma julafton, tur att alla högtider har sina mellanrum mellan varandra. Hur hade vi annars sätt ut?
Brukar ni ha det mest som står på julbordet även på påskbordet? Det har vi, vet inte varför eftersom man borde egentligen variera mellan högtiderna tycker jag, men det har väl blivit en tradition helt enkelt!

Sen bara av att titta på påskgodis får man ont i magen. Har bara hunnit tagit 3-4 st och man känner redan nu att nejnej, nu vart det stopp! Ah usch!
Nä,nu ropar dom nerefrån att påsktårtan är klar. Weeeiii, vad jag verkligen kände mig sugen på den. Det var precis vad jag behövde! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0