Anna Westergren -

090430

2009-04-30 16:53:37
Hej bloggen! Allt bra med er?
Själv håller man på att bli bättre. Piggare idag om man jämför sig med dom senaste dagarna, men snuvan ger sig fortfarande inte. Otroligt drygt!
Och eftersom jag kände mig kryare idag så bärde det av till skolan som var kortare än trott. Mycket skönt! Dessutom vart det inte så mycket gjort när det gällde arbetet eftersom jag slarvig som jag är tappade bort mina nycklar.
Men jag koncentreade mig på vart dom kunde ligga, och direkt när jag kom hem fann jag dom i ett par shorts!
Var väl helt enkelt för trött i morse för att tänka till..

Jag inser nu när jag blickar runt i mitt rum att det verkligen behövs städas, så det kan jag passa på att göra innan jag drar iväg på mina rövartåg ;)
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0