Anna Westergren -

090428

2009-04-28 18:00:01
Hej på er! Förkyldingen tog verkligen i under natten, så det vart tillslut en skolfri dag. Fast min fritid här hemma genom att sova och slappa, bröts tyvärr vid 15.00 slaget då jag var tvungen att knalla iväg till skolan ändå för utveckligssamtal. Otroligt värdelöst enligt mig, eftersom vi hade knappt något att prata om mig förutom att säga att allt gått bra!
Så det var bara att åka hem igen. Och när jag ändå var uppe så passade jag på att gå ut i solen en stund, som bara några minuter senare försvan bakom moln..

Just för tillfället så lockar inget mig att gå ut, så därför blir det att stanna hemma ikväll. Inte för att jag skulle orkar något precis. Blir snart galen på all huvudvärk och den envisa snuvan jag har!
Aja, jag ser från den ljusa sidan, har i alla fall roande program som Ugly Betty och DHW att titta på ikväll!

Nä nu måste jag ta en tablett, vill inte orsaka explosion av huvudvärken !

             
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0