Anna Westergren -

090425

2009-04-25 15:07:15
Hej! Allt bra med er? Själv har jag svårt att beskriva mitt humör, är enormt trött (ska förklara snart varför) och vill helst bara lägga mig ner och sova. Men tack vara det fina vädret håller jag mig uppe! Att vädret kan påverka en så mycket, det märks riktigt tydligt bland folk i min omgiving. Allt blir så mycket mer fräshare och piggare, ett glatt humör!

Förklaringen till varför jag är så trött är att jag knappt fått sovit ut.
La mig 01.30 drygt i natt och satte alarm för morgondagen eftersom jag idag skulle skynda mig iväg till stan, så egentligen hade jag ändå inte fått sovit så mycket mer än vad jag gjorde idag, men i alla fall..
Vid 07.40 tiden i morse väktes jag av gelt skrikande och skrattande från min granne som är drygt 4 år. Det visade sig att hon gungade, snacka om at småbarn är lättroade. Och så fort jag klivit upp och kollat ut genom fönstret för att se vad fan det var, så slutade hon.
Såna tillfällen får jag allvarligt psyk, men det var inte så mycket att göra åt saken.
Får väl i stället ta en lite nap för att vila ut mig!

Har tyvärr inga kort från igår, men jag kan berätta att kvällen vart inte så himla sen med umgänget var andå på topp!

Ska alldeles snart lägga upp en "Dagens" , och även lite bilder från dagens köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0