Anna Westergren -

090418

2009-04-18 10:57:17
Hej på er! Det fina vädret höll sig visst idag också, tyvärr blir det lite kallt eftersom det blåser. Men fortfarande sol,sol och sol, kan knappast vara depp då!
Sitter här just nu med frukosten i högsta hugg, nesquik, goda små kaninskitar. Väntar också på att håret ska självtorka sig klart så jag kan ta cykeln ut till stallet, idag igen. Satt i hela 4 timmar och kollade på hästhoppning igår. Lite drygt när det ska vara så himla många, runt 120 starter, så ja det tar sin tid. Men det är detta jag är intresserad av så det får ta vilken tid som helst!

På tala om det här med att håret självtorkar, hur gör ni? Blåser ni igenom hela håret direkt eller gör ni som jag? Själv tycker jag att håret inte blir lika flygit om man låter det självtorka.

Nä nu ska jag inte sitta här länge till. Vill ut nu innan alla moln kanske kommer tillbaka!
Vi hör senare. Pussar!

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: tack så mycket för tipsen :D betyder mycket!

skönt att du är så säker på ditt val, önskar jag också va de :)

2009-04-19 @ 00:08:38
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Linnea

Cyklar du ut till grs ? :O Du måste ha världens bästa kondition!! :>

2009-04-20 @ 19:00:22
URL: http://linyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0