Anna Westergren -

090416

2009-04-16 17:48:31
Hej bloggen! Är hemma och är sjuk idag igen. Försökte hitta orken i morse för skolan, men inom en timme så var huvudvärken tillbaka. Har försökt sova lite för att få lite mer energi, men i stället vart jag bara tröttare..
Känns som om jag aldrig kommer bli av med den här förkyldningen, det är som en livslång sjukdom. Himla drygt är det!
Jag som hade min planer att åka till stallet idag där jag rider, för att kolla på en årlig hästfestival vi har som pågår i 4 dagar.
Men värken i huvudet och irritationerna i halsen hindrar mig tyvärr, så det blir att stanna hemma.

Min dag har väl inte vara mycket mer än så, eftersom jag sov bort dagen med 2-3 timmar.
Men ni som är häst intresserade och inte visste om denna festival jag nyss nämnde har ju chansen nu i hela 4 dagar att checka in dessa riktigt duktiga ryttare från hela sverige. 

                                                          
Norrvidden Horse Festival 2009 i Gävle/Lervik                                  
GRS - Gävle Ryttar Sällskap
Datum: 16 April - 19 April                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0