Anna Westergren -

Tisdag

2008-10-21 17:39:07
Det ända jag tänker på nu är mat. Jag är hungrig, åh vad jag är hungrig! Middag snart, hoppas jag.
Trött är man också. Kanske för att jag gick upp så himla tidigt. Men det var de värt. Inte vill man gå till skolan med äckligt hår, hell no! Så jag fattade ett bra beslut i alla fall.
Läxor,läxor,läxor. Jag har prov i morgon. Inte vilket som helst utan det är att SO-lärare-Issa-prov. Hon och min NO- lärare är ungefär likadana när det gäller prov, att man ska förklara, ja ibland helt omöjlig frågor. Men Issa är nog värre. Hennes kostiga ord som hon tror att vi ska fatta. Jag tror hon bara hittar på en massa. Liksom finns de orden änns i eng-lexikon? Man kan ju undra..
Fast jag tror det kommer gå hyggligt bra i alla fall. Ett papper om världens religoner. Ganska enkelt. Tagga till Anna!
Egenligen är jag för trött för att tänka på något sånt nu. Vill bara lägga mig i soffan och kolla på dom Desperata Hemmafruar. Mm. Men det ska jag också hinna med.

Prao v.48. Ett tag ditt , men jag har inte valt något än! (ska bestämmas nu i veckan)
Jag har tänkt satsa på Cafe.. kanske får jobba extra?
Jo men det blir nog det.
Får se nu om jag är tvungen att skaffa mig egen mat.  puss

Kommentarer
Postat av: josheena

fan, jag har inte hittat prao-plats än :S

2008-10-23 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0