Anna Westergren -

Staden

2008-10-11 17:28:52
   
Hej!
Jag har en hel del i skolan nu. Mycket prov, svårt att hinna skriva här i bloggen.
Men nu är det helg och jag har egentligen inte tid att skriva här ändå, men det bryr jag mig inte om.
Kom nyss hem från staden.
Shoppade ett par skor (bilden ovanför). Ett bra köp, eftersom jag ville köpa nå högklackade skor samt kängor typ. Nu fick jag det i ett och samma köp!
Fikade med moa på Mingel&Bar. Vi ville testa på något nytt, ingen av oss hade fikat där innan. Åh gud så mysigt och trevligt det var! Blir nog fler fikande där !
Jag var ganska trött, så jag tog en latte med lite chockladsmak. Mums! Men tyvärr känner jag mig inte piggare..
Jag har nyss blivit en kaffe - te älskare, så ni får gärna ge mig smakliga tips! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0