Anna Westergren -

Spa - dag

2008-10-05 11:25:26
Vill bara säga att gårdagen vad underbar tack vara mina flickor! Hade jätte trevligt! Hoppas att du , tessan, fick ett roligt födelsedagskalas. Ett plus på kanten var att Eddie kom och lekte charader med oss! Jätte kul kväll!

Idag har jag bestämt mig för att bara ta det lungt. Därför planerar jag lite spa till mig själv. Jag känner att jag behöver det!
Jag har lite ansiktsmasker hemma , samt hårinpackning också. Härligt!
Jag bryggde lite The för en stund sen, och som vanligt glömmer jag bort det .. Nu är det alldeles för ljummet och inte alls gott att dricka. Jag får väl sätta på en ny omgång. Tur att det går så snabbt.
The , och andra varma drycker, är speciellt goda till sånt väder som just jag har utanför mig nu. Det blåser, det regnar, det är grått och trist. Perfekt till en spa - dag !
                                 

Kommentarer
Postat av: bella

Snygg! :D

2008-10-19 @ 21:50:42
URL: http://bellamatar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0