Anna Westergren -

Sleeptime

2008-10-12 23:10:04
Klockan är mycket, och jag har äntligen gjort klart bilduppgiften..
Hoho, jobbigast var nog att jag märkte hur liten handen vart på tjejen på bilden. Egentligen lägger man inte märke till problemet så mycket, men eftersom jag vet att det ett fel så stör det mig så himla mycket. Inget att göra något åt nu.. Men jag är ändå nöjd!
Nu har jag bara två återstående prov kvar i veckan. Så det blir hårdläsning! Franska och No...
Jag har väntat på ett svar via mejlen som jag aldrig får. Jag hoppas att jag blir överraskad när jag kommer hem från skolan i morgon, det skulle göra mig så lycklig!
Annars har jag en reserv plan.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen.
Sköt om er! godnatt!

Kommentarer
Postat av: bellsi

vad är det för brev? och vadå för plan? :D:D nyfiken i en strut, det är jag det :D

2008-10-13 @ 20:32:01
URL: http://isabellestrand.blogg.se/
Postat av: moaa

Jomen eller hur! vad ääär det för någoot?:D

2008-10-13 @ 23:30:05
Postat av: Anna

svar: Hah! Det är inget märkvärdigt egentligen, ni skulle ändå bara svara " jaha, var det bara de.." x)

2008-10-14 @ 14:46:47
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0