Anna Westergren -

Onsdag

2008-10-15 17:12:44
HejBlogg.

Dagen har verkligen varit tråkig och tröttsam, i alla fall skolan. Jag var verkligen inte sugen på att plugga, men hur ofta är man det? Men idag var det extra tråkigt, så jag knasade bort hela skoldagen i stället. Åh jag blir ibland så trött på mig själv. Känns som om jag håller på att tappa greppet, Nej jag har gjort det .. Ska bli skönt med höstlov att ta igen ny energi, sen får jag skärpa mig. Betygen blir allt mer viktigare!
Jag hade No - prov idag. Jag är säker på ett G , men det är väl alltid kul med lite bättre betyg, eller hur? Skärp dig Anna!
Ja, det gick väl O.K men inget mer än det , tyvärr..

Nu snart ska jag äta mat, efter det bär det av till stallet. Som sakt min dag har varit tråkig, så jag hoppas hästarna gör min dag i alla fall. Jag behöver inte oroa mig, älskar dom!
Ikväll blir det nog TV, finns alltid nåt att titta på. Men egetligen borde jag plugga. Ja, det ska jag också hinna med!
Allt är så planerat. Jag gillar inte det, inte för mycket. Det finns inget tomrum där man bara kan va liksom. Mycket prov nu för tiden. Stress. Lärarna borde ha varnat oss innan hur himla jobbigt det kommer att bli i 9.an! Skäms på er!
Ca 2 månader har gått sen skolan började, bläh! , och jag är redan trött .
Vi hörs. puss

Kommentarer
Postat av: Narcisse

ja skäms på lärarna...:D

2008-10-15 @ 23:06:51
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: moa

jaa! hur jobbigt som helst och jag kan inte ett skit av franskan ! FAN!!

2008-10-16 @ 16:19:38
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0