Anna Westergren -

Lördag

2008-10-25 12:51:07
Goddag!
Allt det onda i tänderna har börjat lagt sig nu, i alla fall på ena sidan. Mer än lycklig är jag!
Jag prova äta lite kött idag till lunch, och det slank ner lätt som en plätt.
Jag kan ju berätta att gårdagens middag var väl ingen höjdare. Broccoli - soppa.. Visst gick det är att äta, men smaken var helt enkelt  väldigt tråkig. Så istället åt jag upp mig med lite chips på bion igårkväll. Patrik 1.5
Sån himla mysig film. Allmänt gullig och skiit rolig! Den rekommenderar jag verkligen!

Ja det är Lördag, och det är början på ett skönt höstlov. Aah jag njuter!
Själv är man lite risig idag, och det har jag tänkt vara fram tills ikväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0