Anna Westergren -

Jag har höstlov

2008-10-31 10:26:13
Ja, det är lov, fast det har det varit ett litet tag nu. Veckan håller på att lida mot sitt slut, jag bara suckar åt det. Jag känner att jag fortfarande känner mig trött och energilös, men det kan bero på att jag jobbat i stallet en hel del.
MEN. Jag har haft mina fina och roliga stunder. Jag har hunnit varit på 2 Halloweenfester. Den första var i torsdags, och jag kan säga att min kostym rasa samman med jämna mellan rum. Men det var det värt. Jag stack ut, var lite mer speciell med mina bandager och lindor. Ja, jag var en mumie!
Igår kväll var vi några stycken hemma hos Amanda och åt hemgjord sushi. Det var förvånands värt gott!
Vi slog till med en övernattning, men utan mig. Min mage värkte och jag kände mig för trött för att ha kul, tyvärr. Ja, min period har börjat och nu sitter jag här med kramper i magen..
Jag har sovit ynka 3 timmar i natt. hugs
                               
                

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag har sveriges VÄRSTA jävlans krämpor i magen. välkomen in i klubben anna -.-

2008-10-31 @ 19:50:14
URL: http://linyjay.blogg.se/
Postat av: lina

Sv: Älskar den tröjan hahah , diggar bilden :P

2008-11-08 @ 17:40:24
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0