Anna Westergren -

Hemmakväll

2008-10-17 16:12:06
Det är galet vad snabbt veckorna går nu. Lite skrämande att bara livet tickar på som det gör just nu. Snälla lugna ner dig!
Hinner fan inte tänka klart, hinner inte få något gjort..

Nu är det i alla fall helg igen, jag ska inte vara så negativ. Äntligen får jag vila ut! Nja, nu ljög jag. Egentligen har jag som vanligt massor med arbeten kvar att göra klart. Men jag låter dom ligga åt sidan ett tag till.
Jag är mycket trött, och orkar knappt röra mig riktigt här i fåtöljen. Hungrig är jag också. Mycket hungrig. Klockan är bara 16.00, ska nog ta mig en macka. Men hallå , middag är så mycket bättre!!
Skolan gick faktist huffsat idag, snabbt som vanligt , men inget att klaga på.
Jag fick tillbaka ett sv - prov, så det vart några klappar på axeln, men så svårt var det ju inte.

Som sakt jag är TRÖTT så det blir nog inget mer än att stanna hemma för mig ikväll. Tjocka i mig onyttiga saker. Det behöver jag.
Jag behöver överhuvudaget gå upp i vikt ..
Har ni några smarta tips? Inte något: " Att mycket fett mat så ska du nog se" . jag vill må bra och gå upp samtidigt * tummen upp* Bye snyggon

Kommentarer
Postat av: Olivia

Anna du är fin som du är - men det är ju du som ska trivas och må bra. Loveyah <3

2008-10-17 @ 19:58:36
URL: http://oliviamoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0