Anna Westergren -

Grattis Bror

2008-10-07 19:58:09

Hurra, Hurra, Hurra! Grattis Johan Westergren, 18 år idag!

Så skönt att få sluta tidigt idag!
När jag kom hem tog jag två koppar te och kollade på någon film som sändes på Tv1000.
Efter det var jag ute med katten min. Jag värme en tredje omgång med te innan jag gick ut och satte mig på varanda - trappan. Jag vart ju lagomt mycket kissnödig efter 3 koppar, men så gott!
Allie fick springa av sig, leka lite i lövhögarna och blev retat av kråkorna. Hih!
En riktig fin höst eftermiddag!

Idag fick jag hem några böcker om gymnasiet, hur man ska hitta rätt m.m.
Det fanns även en bok om man ville söka sig för att plugga utomlands. Jag läste genom den.
Ojoj vad intressant det var! Jag är så himla sugen på att åka ett år och studera i USA.
Vilken upplevels, något att berätta om senare !
Men jag får se till att börja mina studier här hemma.

Nu blir det tårta och presenter för bror.
Au revoir

Kommentarer
Postat av: bellsi

haha, asså man kan ju inte säga något annat än att du är beroende av te :P<3 men de är bara nice! :D

2008-10-08 @ 21:19:00
URL: http://isabellestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0