Anna Westergren -

Fyra små blåa gummisnoddar

2008-10-16 16:37:26

Hej! Jag har nyss kommit hem från tandläkaren. Ett kort besök, men det blir ett ytligare nästa vecka.
Nu har jag 4 st gummisnoddar hårt spända mellan några tänder. Suck. Jag väntar mig bara in en besvärlig huvudvärk. Nästa vecka blir det till med stålringarna!
Allt det här är faktist lite spännande. Ja, Jag ska få en tandställning.
Perioden när man har den är väl inte speciellt posetiv. Men resultatet! Jag längtar redan. Raka och fina tänder!
Nu måste jag vänta tills nästa vecka tills jag får tugga tuggummi.. Buhu. Jag som nyss upptäckt en ny smak : Grönt te & Jasmine. Inte heller får jag äta: Seg kola, ostkrokar .. ja allt som är segt.

Min kväll ser för det mesta ut så här: FRANSKA.. och en kopp te (a)
Sköt om er. kraam


Kommentarer
Postat av: Narcisse

Jag vet hur det känns med de dumma gummiringarna men det blir värre när du får den riktiga tandställningen då kan du räkna med att få huvudvärk. Jag tuggade tuggummi iallafall och kolor...hehe:D

2008-10-16 @ 20:36:59
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0