Anna Westergren -

Fredag

2008-10-03 12:11:38

Idag har jag studiedag, men jag är fortfarande lite sjuk så vad spelar det för roll.
Men idag mår jag mycket bättre, redan igår kväll frisknade jag till. Jag orkar rör på mig ner nu.
Så idag ska jag väl se till att komma ner på stan en stund med vänner. Jag är hemskt fika sugen!
Jag vaknade för tidigt i morse så nu kommer jag vara jätte trött ikväll vilket inte är så passande.. hoppas att det blir bra ändå!
Jag har inte hunnit ätit någon frukost än, och jag tänkte mig mer en lunch nu, så det får helt enkelt bli en brunch!
Får se var kylskåpet har att erbjuda.
Jag ska även passa på att fixa maten till katten min. Då blir hon glad!
Hörs senare, annars ha en riktig bra fredag. puss

Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0