Anna Westergren -

Jag är sjuk

2008-11-20 08:03:40
Det är hemskt. Jag kvävs nästan av min egen hals.
Halsflussen har slagit till, och jag försöker lista ut vem som kunnat smitta mig.
Så ganska förståligt att jag stannar hemma idag. Suck!
Vissa tycker det bara är skönt att få ligga och sova ut hela dagen , men det gör knappast jag. Jag vill ju upp och hoppa, hitta på något helt enkelt. Lev dagen som om den vore den sista. Men hur lätt är det när man får syrebrist så fort man ställer sig upp. Nä, det här suger verkligen!
Hoppas jag blir frisk till helgen i alla fall. Men om jag hört rätt så är halsfluss-baciller väldigt envisa...
take care

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Stackars dig!!!usch det måste va jobbigt att inte riktigt kunna andas:( jag hoppas verkligen att du mår bättre snart:D krya på dig:)

2008-11-20 @ 16:54:36
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: moa

shises vilken snygg design vavavav

2008-11-21 @ 18:57:20
URL: http://mei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0