Anna Westergren -

Café Cappuccino - dag 3

2008-11-26 17:35:46

Denna dagens sysslor var ganska lika gårdagens, så det finns inget speciellt nytt att berätta.
Jo jag fick sluta liiite tidigare!

Det känns i hela kroppen att jag verkligen inte är van vid att arbeta så mycket som jag gör. Det var en lung förmiddag , men efter lunch strömmade det in folk.
Man blir verkligen trött, jag fattar inte hur jag orkar att åka iväg till stallet nu och arbeta mera med ett stor djur under mig?!
Fast jag ser det inte som att arbeta, utan bara kul.

Men det är ju oroligt hur mycket snö det kom på en gång! Snö,snö,snö!
Och om bara några dagar försviner det. Helt onödigt! Klafsigt och Slafsigt. Så vill vi ju inte ha det första advent..
Nä nu ska jag piggna till och dra på mig ridkläderna. Vi ses! hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0