Anna Westergren -

Café Cappuccino - dag 5

2008-11-28 17:54:59
Sista och längsta dagen är äntligen slut!
Jag slutade 5 och är väldigt trött nu. Lunchruchen var som värst idag, så jag fick ta en sen lunch vilket min mage inte alls tyckte om eftersom jag hoppat över frukosten. Men allt var de värt! För det var faktist jätte kul, och som belöning fick jag 100 kr! Jag vart jätte överaskad och glad eftersom jag inte hade förväntat mig något. Sedan bad de mig att skriva upp mitt nr i fall de behövde en hjälpande hand. Kul kul!
Det här har klart varit den bästa praktikplatsen jag varit på! Visst ibland vart det lite tråkigt, men det berode på min förskyldning eller att allt bara stod stilla i cafét. Men jag ger praoen 10/10 poäng! *tummen upp*

Kvällen ser ut just nu ganska lugn, bara koppla av, men det kan ju hända att någon hör av sig och vill hitta på något..
Snart är det mat, och medans ska jag väl ladda hem någon bra film som jag kan kolla på ikväll.
Vi ses! Puss

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Jag gick förbi där du praoade hehe:D Du såg ut att ha kul!

2008-11-28 @ 22:26:33
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com
Postat av: Anonym

Svara på "dagens kluring" och vinn ett valfritt smycke! :-)

2008-12-06 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0